تعطیلات قربان تا غدیر
خاطرات من

قربان تا غدیر رو تعطیل کردیم و اومدم خونه.........................

کلاسای شنبه استاد زار.... رو میرم...این هفته هم بازم که اومد سر کلاس با من جدا سلام و احوالپرسی کرد....

ای وای خدایا..........................

راستی عیدتون مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک.



نظرات شما عزیزان:

شیرین
ساعت17:49---7 آبان 1391
سلام . اگه یه نفر بهت میگفت عاشق یکی شدم که زن و بچه داره بهش چی میگفتی ؟؟؟؟ ... جوبت همونه
میدونم ... شبانه روزی هزار بار خودت خودت رو نصیحت میکنی منم قتی زن امیر بودم و به مهرداد فکر میکردم هر چی خودم رو نصیحت میکردم فایده نداشت
حالا یه سوال دیگه می پرسم اگه اونی که دوست داره بگه قید همه چی رو میزنم فقط با تو میام ... باهاش میری ؟؟؟


شیرین
ساعت15:11---6 آبان 1391
سلام ایشالا تعطیلات خوش بگذره
یه سوال اگه الان بهت بگن هر تصمیمی که تو برا آینده و ازدواجت بگیری خدا همونو انجام میده بقیه ی راهتو با کی میرفتی
جواب اینو صد در صد بدونی نصف مشکلاتت حله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 6 آبان 1391برچسب:, :: 10:24 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 518
بازدید کل : 30267
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس